Tuesday, November 6, 2012

SKYFALL Trailer 2 - 2012 James Bond 007 Movie


5th nov 2012 - Hari ni penuh kejutan.. aku gie ofis, tapi tak dibenarkan masuk. Banjir !... Sapa sangka dalam musim tengkujuh ni dalam ofis tingkat 13 sampai 22 boleh banjir !... Dok lepak2 kat foodcourt kejap..pastu yuhuuuuuuu... bos bagi staf balik !... Awal ni.. mulanya ada yang ajak gie jalan2.. shopping ke window shopping keeeee.... tetiba aku teringat Skyfall .. movie terbaru James Bond.. apa lagi..

Tanpa dijangka, dirancang tetiba je aku nonton Skyfall dengan office colleague - Kak Fauziah kat KLCC. Tiket 10.30 pagi.. tak ramai orang ler.... ntah apa la kitorang ni selekeh betul tak tengok no seat. Main duduk je.. pastu tamak pulak tu, kerusi sebelah kosong gie lambak beg2 segala.... Wayang baru start, rupanya ada orang punya seat tu.. hahaha... selekeh je gie pindah seat belakang.... pastu kak Fauziah panik sebab henpon dia hilang.. kene la cari, kang dia tak concentrate plak.... serabut betul tauuu... kelako.. sibuk nak cari hp lah.. naseb baik jumpa....

Skyfall, movie James Bond lakonan Daniel Craig yang sangat best. Aku pasti yang itu, sebab aku langsung tak mengantuk & tak tertidur.... (biasanya kalau movie tu ada sedikit boring terutama di permulaannya..mesti aku tido..hehehe). Tapi tengok Skyfall ni aku enjoy dari awal sampai habis. Rasanya cam nak ke cinema  lagi ni. 

Sapa lom tengok Skyfall...JOMMMMMMMMM...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...