Saturday, November 3, 2012

Study for SPM ?

Wah... penuh sesak petang ni kat library Jln Tun Razak.. meriah dgn adik2 student yang akan sit for SPM .. last minute study la ni ya.. biasa ler tu...Akak ni ha.. sibuk2 jugak kat library buat tambah penuh n sesak. Aku nak wat preparation utk mulakan assignment Business Law aku tu. Tapi esok kene gie lagi, sebabnya aku sampai lambat. Lepas lunch baru keluar, so drive kat Jalan Tun Razak tu sambil makan jem la. Hujan plak tetiba lebat.... esok kene gie pagi nih ! Aku rasa cam nak amik SPM lagi je. .maklumlah study sama2 dengan adik2 tu...hehhe.

Kat library yang bestnya jumpa junior aku kat skolah dulu. Tak sangka dia leh ingat muka aku ni..  Aku pulak memang langsung tak ingat dia mana satu. Kebetulan dia pun pursue PJJ UUM, bezanya dia Public Admin , aku Risk Management & Insurance. Apa yang pasti, dua2 orang ni dah tua baru nak amik degree hihihihi..


p/s aku kembang hidung jap sebab borak ngan sorang adik tu (dia baru nak start Masters Degree). Dia tekejut bila aku sebut umur aku.. dia kata aku cam muda je lagi...hakhkhkhkhk... Korang jgn termuntah ya....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...