Tuesday, December 27, 2011

Azam slim lagi

Last week aku update status facebook aku "sesapa nak jumpa aku gemok silakan sekarang.. sebab tahun depan aku dah kurus".. dengan confident aku buat announcement yang cukup berani dan yakin. Ada yang komen "Dah tiga tahun ko cakap camtu" ... ada yang menyambung "Nanti masuk tahun ke empat"..

Arrghh aku tak peduli semua tu ..hehehe... Kat ofis kawan tanya.. amacam.. tinggal baper hari je ni nak masuk tahun baru.... apa jadi dengan azam kurus tu.. Senang je jawapan aku..aku cakap aku kurus tahun depan.. tak bagi exact date pun..hehehe...

Dugaan =  aku baru cuba seminggu makan Nurlizz slimming.. tadi timbang...2 kg naik !.. apa cer ??

Jangan panik.... 2 kg tu dah turun balik..agaknya aku makan nasi banyak sgt masa kat rumah mertua....hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...